6 november 2015

RD 8

Dagens status: yrslig, trött, lätt illamående som kommer som i små svep, drar i magens neder del mest höger sida, kallsvettig/värme vallningar, lite ont i ena bröstet under fm, liksom högg i det och smärtade..men nu helt borta..skit konstigt. Tryck på urinblåsan, känns som jag typ är jätte kissnödig fast jag nyss kissade :-/. Å mina slemhinnor är nog övermättade av Lutinus, för det rinner ut väldigt mycket idag känns det som.

De senaste två veckorna har jag för skojs skull kollat min kroppstemp, och sedan jag började med hormonerna så har jag legat på 37,3 nästan varje dag mitt på dagen. I vanliga fall brukar jag ca 36,6 är låg tempare. Men så idag när jag mätte hade det gått ner till 36,7..det känns oroande..varför skulle jag kolla det här för..nu blev jag ju ännu nojigare. Vid en graviditet brukar ju tempen gå upp en aning har jag läst..attans elända!! =(

Är nu väldigt rädd för att det lilla "fröet" inte längre är vid liv, utan det jag känner är bara en massa biverkningar av alla hormoner som jag tillför kroppen..men jag blöder inte..inte än..men det är väl bara en tidsfråga..snyft!!

Kram från en hormonstint oroande böna

6 kommentarer:

  1. Åh, så jag känner igen mig i dig! Jag är på ruvardag 9 och jag vet inte vad jag ska tro om kroppen... En blandning av hopp och förtvivlan. Håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för dig!
    Kram
    / Hedwig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hedwig!
      Å va kul att Du också är ruvare =) Håller mina tummar för Dig också!
      Ja usch va det går upp och ner, förfärliga svängningar..ena studen ett lyckorus men som snabbt byter riktning och värsta katastroftanken sköljer över mig..så himla jobbigt!! Skyller på hormonerna..måste ju skylla på nått liksom ;)

      Kram

      Radera
  2. Låter som lovande symtom. Spännande detta..... kram Genus Longing

    SvaraRadera
  3. Jag hade liknande symtom och istället för att oroa ihjäl mig så tjuvtestade jag och resultatet vet du ju....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Ugglan, ni fick ett helt underbart resultat!!
      Själv är jag för rädda för att tjuvtesta..det kan nog bli aktuellt om det kommer komma något rosa med Lutinus kletet. Först då bli det ett test här..tror jag =/

      Radera