10 november 2015

RD 12

Känner mig lite som en papegoja..men här kommer dagens status över mitt mående =)
Illamående av dofter, det drar lite i magen till och från, trött, varm/svettig, lite öm i brösten. Känner mig lite hoppfull =)

Varför skriver jag då detta? -Jo, för OM det blir en till behandling så har jag lite och jämföra med och om det är biverkningar eller om det är "äkta".

De senaste dygnen har jag haft livliga och knasiga drömmar, så när jag vaknat har jag funderat om det har hänt på riktigt eller var det en dröm, då vissa drömmar varit så verkliga.

Snart är ruvardag 12 över och inget rosa =)


Kram fr B




3 kommentarer:

  1. Vännen!!! Jag tror faktiskt att du kan tänka på en till behandling om ni tänker syskon till ert barn, jag är mer och mer övertygad om att du är GRAVID!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sakta i backarna nu..först och främst ska vi ta oss i hamn och förhoppningsvis lyckas bli gravida en gång innan vi tänker längre fram ;)

      Radera
    2. Absolut först tar vi denna graviditeten.... När har du testdag?

      Radera